Städa städa varje fre....nej tisdag

Ännu en solig och varm dag. Sami är hemma från jobbet även idag troligtvis i morgon också. Han är riktigt förkyld med feber och en fruktansvärd hosta. Snacka om att han snarkade inatt i alla möjliga ställningar. Det var lite svårt för mig att sova, öronproppar hjälpte inte.

I dag har jag städat här hemma med mycket hjälp av Carro. Tack snälla!!!!!!

Håller även på och tvättar.

Det måste ju vara fint här hemma på torsdag när min älskade man fyller 35 år!

Om en stund ska jag kanske åka iväg till mamma och pappa och lämna en film som dom vill se. Vi köpte "Vi hade i allafall tur med vädret igen" igår. Helt ok film, första var ju helt klart mycket bättre men så är det ju alltid.


Carro har åkt i väg nu och jag vet inte riktigt när hon kommer hem.

Jag måste även åka iväg till apoteket lite senare och hämta mina mediciner som min läkare skrivit ut.




Kommentarer
Postat av: Susanne

Låter härligt att ha en förkyld make hemma hos dig... Det finns inget värre med sjuka "gubbar" tycker i alla fall jag... Jag har också haft hjälp av min dotter med städning.. Idag tog vi tag i arbetsrummet som har sett ut som ett bombnedslag sen renoveringen i köket... Börjar sakta men säkert bli ett rum igen, nu fattas det bara skruvar till en bokhylla som jag lagt på något bra stället... MEN VAR...

Kram på dig och utifall att jag glömmer kan du ju gratta din käre make på födelsedagen...

2009-08-04 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0