Sami 35 år idag!

I dag är det ingen vanlig dag för det är Sami´s 35 års dag, HURRA HURRA HURRA HURRA!!!

Efter att ha varit hemma mån-ons så gick han idag till jobbet. Skönt...........

I går var det bakning som stog på schemat för mig. Jag bakade massor med bullar och 4 st äppelpajer. 2 st tog Sami med sig till jobbet för att bjuda på till fikat.

Jag passade även på att göra en pestopasta sallad, den provsmakades av min man igårkväll och fick betyget MVG.

Det som är lite jobbigt är att vi haringen aning om vilka det är som kommer ikväll förutom mamma och pappa.

Om en liten stund ska jag göra tårtan. Carroär hemma också såhon får hjälpa mig med hunden.

Men nu ska jag återgå till min plats i köket.

Hoppas alla får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Sami!!!

2009-08-06 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0