Oj oj oj oj

Vaknade i morse av att jag badade i svett och höll på att hosta ut lungorna. Jag har så fruktansvärt ont i lederna, halsen och huvudet.

Varje gång jag försöker böja på fingrar, armbågarna, knäna och fötternariktigt dunkar det.
Sami var verkligen generös när han delade med sig av förkylningen, men vänta bara jag ska hämnas..........

Carro ska snart åka i väg på träning sen ska hon in till stan och kolla/lyssna på en kompis som ska spela.

I dag är mamma och pappa på sjukhuset, kommer inte riktigt ihåg var det var den här gången. Pappa får ju nya remisser från sjukhuset var och varannan dag. Dom har så mycket olika besök inbokade.

Nu är det dags för lite vila. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där jag lottar ut 3st Voodolls,det blir alltså 3st vinnare.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-2.html



Var gärna med :)

2009-08-11 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0