Offroad idag

I dag  åkte Sami, jag och hunden till Botkyrka Motorklubb i Tullinge skogen och kollade på offroad. En av Samis jobbarkompisar brukar hålla till där.

Riktigt roligt var det.


Leran på vissa ställen gick upp till låren på en normal lång man......





Där var det ett träd i vägen.......



Zita var jättelugn hela tiden, hon träffade en vit hundkille som blev kär i henne. Den hunden var inte vit efter ett par timmar.........Zita var å andra sidan inte helsvart heller utan snarare lergrå.

På vägen hem svängde vi förbi MAX och köpte med oss mat hem.

Vi tog även en sväng förbi Kvantum och handlade lite.
Nu har våran kaffemaskin gått sönder igen, skit skit skit. Kaffet blir ju inte lika gott i bryggaren.

Tidigare i veckan när jag var hos morfar så tog jag ett kort på honom när han sitter och klappar Zita, min fina morfar.


I morgon tänkte jag försöka ta mig förbi hem till mamma och pappa för ett litet besök. Nu smittar jag ju inte längre, har bara lite rethosta kvar.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0