Nu är födelsedagen snart över

Nu är det tyst här hemma.  Gästerna har gått/åkt hem.
Dom som kom hit och grattade Sami på 35års dagen var mamma, pappa,brorsan + 3 barn och Robban. Min pestopasta sallad var succé så även tårtan, äppelkakan och bullarna.

Barnen hade hur mycket energi som helst, dom var inte still många sekunder.

Just nu känns det som jag också håller på att bli sjuk min hals gör lite ont, det svider i ögonen och näsan kliar. Carro är ju också förkyld nu så det lutar väl åt att det är min tur.

I morgon är det fredag och det betyder helg.

Det verkar som våran hund är på väg att börja löpa snart, hon är jättepipig. Hon springer ut och in med sin leksaker och gosedjur och gräver ner dom

Nu ska jag plocka in all disk sen är det sängen som kallar.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Har legat på stranden varje dag och inte orkat uppdatera bloggen... Börjar jobba nästa vecka så då kanske det blir av.

2009-08-07 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0