Min generösa man.....

Helgen sprang förbi fort den här gången. I lördags åkte vi lite snabbt snabbt till Samis jobb och hämtade ett mätverktyg. På eftermiddagen åkte vi och Carro till Thai restaurangen i Kurvan och åt god mat.

I söndags fixade Sami moppen och den funkar!!!!!!!!!!!!!

På kvällen i går åkte Sami och Robban ut och körde hoj ett par timmar.

I morse när jag vaknade märkte jag att min otroligt generösa och givmilda man hade lämnat över sin förkylning till mig.
Feber, ONT i halsen och lite småsnorig. Fan man svettas ju bara man rör på sig. Han är så snäll min man.......eller inte.

Min dag i dag har varit ganska stillsam, gick en liten promenad med hunden på dagen men det snurrade bra i huvudet.

Carro tog moppen och åkte iväg på träning så den funkar nu. Hoppas den fortsätter med det.

På onsdag ska jag in till stan på möte, ska bli spännande. Vet inte riktigt vad det handlar om men det märker jag nog då.

Nu ska jag hälsa på alvedonen och soffan.   


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

haha ja OJ så generöst av honom =) hoppas ni kryar på er!

2009-08-10 @ 22:16:39
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0