Jävla skit

Nu har jag varit sjuk i 2 veckor, hostan sitter kvar. Jag ska nog ringa VC i morgon. Troligtvis är det "bara"  den nya influensan. När man läser på vårdguiden hur man mår så stämmer det till 100%.

I går åkte Sami och jag till återvinningen för att slänga skräp, vi hade fyllt hela bilen så nu är det lite mer plats i förrådet.

Pappa mår jättedåligt. I går ringde HAN själv till ASIH så dom kom hem direkt och gav honom en morfinspruta mot värken. Mamma ringde på kvällen och rapporterade om läget. Pappa hade legat i sängen hela dagen, han orkade inte ens äta upp maten ville inte ha kaffe.

Det långtidsverkande morfinet är uppe i över 300 mg/dygn sen har dom ökat upp det korttidsverkande till 50 mg 4 gr dagligen.


I dag har jag inte pratat med mamma ännu jag ska ringa dit om en stund.
Jag vill ju så gärna gå dit men jag vågar inte så länge jag är sjuk, vet ju inte om det smittar.

Carro ringde i gårkväll och talade om att det hade gått riktigt bra, tränarna skulle tävla igen 00.45 på natten. Dom räknade med att komma hem vid 22 tiden ikväll. Hon skulle sova hos sin pappa inatt och åka direkt till jobbet i morgon.

Sami jag och Terese ska åka på en husvisning i eftermiddag. Det ska bli spännande. Ett fristående hus med separat stort garage.

Nu ska jag fortsätta kolla på friidrotten.
Ha en underbar söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att det blir bra! Måste bara hitta flera bilder =) Min helg har varit kanon, hur har din varit?? Trots en eventuell influensa?

KRAM

2009-08-24 @ 16:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0