Influensa

Nu tycker jag att det räcker, jag har varit sjuk i snart 2 veckor. Svettas och fryser om vartannat, hostan ska vi inte prata om den är verkligen grym. Hostar ju så jag får kväljningar. Det känns som det går åt rätthåll nu i allafall. Annars är det läkaren som gäller på måndag.

Annars då, Carro jobbar för fullt på dagarna och har träning på kvällarna.

Terese började "ettan" igår, hon är ensam tjej i klassen. Nu under ettan ska dom ut i 14 veckor på praktik med start v 36. Dom ska även få lära sig svettsning. I morgon ska dom ner till Skärholmens Gård på teambuilding.

Å nu till gårdens samtalsämne: Moppen..................i tisdags skulle jag in till stan på möte. Moppen startade inte, kickade i 20 minuter men det händer ingenting så jag tog en taxi. När Sami kommer hem från jobbet kickar han igång den på första försöket.

I går skulle Terese och jag åka till Skhlm och handla vi kickar i 45 minuter, grannarna sitter ute i parken och skrattar åt oss. Det hela slutade med att vi fick GÅ och handla. Vad tror ni Sami gör när han kommer hem jo startar moppen på första kicken och den jävla maskinen startar även på elstarten...........

Snart blir det som Carro skrev i ett sms till mig: skicka skiten i sjön.................

Vet inte om jag ska våga mig på att försöka starta den eller om jag ska vänta till Terese kommer hem från skolan.

Nu ska jag iallafall gå ut med hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0