Host fredag host äntligen helg

Då var det helg igen då. Veckan som varit jag jag fortsatt och hostat. Jag börjar undra hur länge jag ska behöva ha den här förkylningen speciellt hostan. Någon som vill ha den??????

Terese har ju iallafall börjat gymnasiet nu, hon verkar vara väldigt nöjd.

I dag har jag varit på möte inne i stan, ska på sådana möten/träffar 1 gång i veckan nu framöver. Det kommer säkert bli riktigt bra till slut.

Eftersom vi nu vet det riktiga felet på moppen så har jag inte kunnat handla idag. Sami fick den stora äran att handla direkt efter jobbet.

Min kära pappa har haft väldigt ont nu dom senaste dagarna så han har fått öka morfindosen en hel del.
Det känns inte så bra det blir så verkligt att han är så sjuk som han är.

På söndag ska vi på husvisning, vi ska kolla på ett fristående hus på Ekerö. Det ska bli kul, kolla kostar ju inget och en vacker dag kanske vi hittar vårat drömhus.

Carro är på gymnastiktävlig i helgen, någonstans neråt i landet. Både hennes gymnaster och tränarna skulle tävla.

Nu är det snart dags för friidrotten på tv igen.

Trevlig helg alla snälla människor!

Update: Ringde hem till mamma och pappa nyss för att höra hur det var med pappa, blev lite orolig eftersom dom inte svarade på hemtelefonen. Ringde mammas mobil och får höra att dom sitter på Huddinge Sjukhus.
Pappa hade ring självmant till ASIH idag eftersom han har så jävla ont i en arm. Dom skickade en akutremiss till röntgen. Så nu sitter dom och väntar på sin tur. Efter röntgen skulle dom få träffa en läkare.

Så nu är det bara sitta och vänta på att höra av dom igen när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0