Fortfarande på KS

Pappa är fortfarande inlagd på Radiumhemmet. Först idag vi 13 tiden kom han ner på en helkropps röntgen, nu sitter (pappa ligger) dom och väntar på svar.

(Pappa på Carros student 29/5-09)

Vi åkte i allafall och hämtade mamma igår när hon ville åka hem. Vi passade på att hälsa på pappa samtidigt. Han såg lite yngklig ut när han låg helt platt i sängen.

Hemma hos mamma och pappa hjälpte vi till att flytta tillbaka grejerna som ambulansen hade flyttat på, ävan alla kompresser och dyligt som låg kvar.

Vi tog en fika med med mamma, herregud va speedad hon var. Tydligen hade hon inte sovit så bra i natt trots sömntablett hoppas det blir bättre i natt. Hon behöver ju sova om hon ska orka.

Jag åkte och hälsade på morfar en stund på förmiddagen idag. Berättade för honom om pappa och att mamma inte kommer i morgon så han slipper bli orolig.

Terese kom upp och hälsade på när hon hade sin lunch och passade på att låna en tröja av sin gammelmorfar. Tydligen var det lite kallt i skolan.

Nu är Carro på väg upp till sjukhuset för att hälsa på sin morfar, det blir han nog glad för.

Jag tog med mig min snälla granne på en liten promenad med hunden förrut, riktigt skönt var det.

Nu ska jag börja fixa maten så vi kan äta när Sami kommer hem och så vi är klara när mamma vill komma hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0