Varmt ute och ännu varmare inne.......

I dag vaknade jag redan klockan 8.
Mamma ringde direkt när dom kom hem från sjukhuset. Pappas psa värde hade gått upp till 47 (ska vara under 2) på torsdag ska han tillbaka till SÖS för en skelettröntgen. Dels ska dom kolla hur cancern ser ut och sen kolla vart dom ska stråla. Han ska få strålning mot smärtan. Läkaren sa även att pappas blodvärde var oförskämt bra för att vara så sjuk, men det är ju i allafall ett tecken på att det inte finns cancer i benmärgen. Det är ju bra.

Jag passade på att göra min deklaration idag. Efter det gick jag upp till min granne och snackade lite skit. Trevligt som vanligt.

Efter maten idag åkte Sami och jag och köpte mat och lite ben till Zita. På köpte fick vi en agility tunnel till henne......... hon är ju så korkad och fattar ju inte riktigt vad man ska göra med den.

I morse upptäckte vi att Zita löper, så nu kommer det bli fart på hanhundarna här i området.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0