Underbar fradag

I går var jag med Carro i SKHLM, hon skulle köpa en klänning som hon ska ha på en studentfest. Det är färgtema på festen så fröken hittade en blå klänning och ett par blåa skor. På DIN SKO hittade hon ytterliggare ett par skor.......... skulle vara kul att veta hur många skor hon har egentligen, det är en himla massa den saken är klar.

Just nu är hon på IKEA med Andreas sen kommer dom hit och äter middag med oss. Det blir trevligt.

Terese ska till Örebro i helgen på innebandy turnering.

I dag på förmiddagen satt jag uppe hos grannen i solen och pratade ett par timmar, riktigt varmt och skönt.

Golvet i vardagsrummet har blivit skurat idag, matterna skakade ute innan dom lades på igen.
Nu ska jag snart hänga årets första tvätt ute, mmmmm så gott det kommer att lukta sen.

I morgon ska vi premiär grilla för i år, det ska bli så gott. Carro vill bla ha grillad sparris och majskolvar, till det kommer det självklart bli en köttbit.
Riktigt längtar, jag kanske till och med skämmer bort mig med en cider.

Nu ska jag gå ut i solen igen.

Trevlig helg!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0