Solig tisdag

Oj oj vilket underbart väder.

I söndags var Carro lite rastlös, hon ville att vi skulle åka till Hedlandet. Så fick det bli, jag körde dit och Carro såg ut som ett barn i en godisaffär. Det fanns ju SKOR där.......... hon köpte ett par och lite andra smågrejer.


I går var det premiär tur på moppen, vi tog en liten tur C och jag.

I dag ska jag åka och handla sen ska jag sätta mig i solen ute på tomten.


I morgon vet jag inte vadsom kommer att hända, kanske en tur med moppen igen, vem vet...


På fredag ska vi på middag hos mamma och pappa, jag åker med morfar från hemmet. Han tar ju färdtjänsten med trappklättrare.


I dag ska Terese komma hit, hon har ju varit hos sin pappa nu i en vecka.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack detsamma :-)

2009-04-09 @ 17:56:29
URL: http://lottaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0