Redovisning av helgen

I går hade vi gårdsstädning i vårat område. Vilket underbart väder vi fick. Städningen gick lysande och jag fick en liten överraskning. Jag har följt en blogg ett tag som visade sig tillhöra en grannes flickvän Dimitra, hon kom förbi med deras hund. Jag blev lite osäker först om det va hon eller inte. Vid korvgrillningen kom hon tillbaka med sin svärmor, vi kom ganska snabbt fram till vilka vi var. Vi blev stående ett bra tag och pratade, vilken underbar tjej du är Dimitra.

Efter städningen åkte Sami iväg med grannen till Bauhaus för att handla en hammock. Vi blev sittande hos S & P en stund innan vi gick hem för en dusch. Vi skulle ju tillbaka upp till dom på middag.

Vi satt ute en stund där vi blev serverade en god drink. Inne sen blev der en FANTASTISKT god pastasallad med kyckling, fetaost, tomat,pesto och oliver. Sami beställde receptet, kan ju vara något att servera på hans 35 årsdag i augusti.

Kvällen med grannarna blev hur rolig som helst.
Vi kom hem vid 00.30 tiden, vi mötte Carros kompisar som precis skulle gå.
Carro hade en liten grillfest här hemma, dom hade också haft det roligt och mysigt.

Det blev inte så himla mycket sömn för min del inatt för min älskade man SNARKADE och det luktade fylla i sovrummet.

Jag vaknade till och gick upp vid 9, efter frukost och kaffe var det dag för hunden att gå ut. Precis utanför grinden mötte jag grannen så hon gick en liten runda med oss.

Jag passade på att ligga och sola en stund. Min bror med familj kom förbi för att gratulera mig eftersom dom inte kan komma i morgon. Fick en jättefin tröja, 2 löpare och 4 bordstabletter.

Sami åkte i väg och handlade mat, sen blev jag serverad tacos.


Nu ska jag kolla klart på Wipeout sen blir det tidigt i säng.
I morgon ska jag städa och baka tårta till mig själv.

Hoppas alla får en fortsatt mysig söndag kväll.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis tjejen!

2009-04-27 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0