Påskafton hela dagen

I morse blev jag väckt av telefonen, min bror fattar inte att man ska sova på morgonen. Halv tio ringde han och undrade om vi skulle vara hemma idag. Dom tänkte komma förbi under dagen och hämta bokhyllan som Carro hade i sitt rum.

Det var ju bara till att kliva upp och käka frukost och dricka morgonkaffet. Jag tog en sväng med moppen till affären, när jag kom hem igen hade Sami redan åkte i väg med sin hoj på en tur.

      

Det blev lite stressigt att tömma bokhyllan, fröken Caroline samlar på massor med "skit", så nu ligger det grejer överallt i hennes rum.

När brorsan med familj kom passade vi på att fika lite i solen. Oliver ville inte följa med hem han ville stanna kvar här hos faster och grilla korv sa han. 
Efter mycket grin och gnäll följde han med sina föräldrar hem.

Sami och jag passade på att fixa lite i trädgården. På eftermiddagen åkte vi runt lite och kollade på nya utemöbler, vi behöver en grupp på framsidan det är tråkigt och hårt att sitta på trappen.

När vi kom tillbaka hem så var det dags att starta grillen vi grillade ryggytterfilé. Det var så gott så.

Carro har åkte iväg in till stan, och Terese har åkt till en kompis och ska sova där inatt.
I morgon är det jobb för Carro på Söderstadion, Terese ska dit och kolla på Hammarby-Gefle

Nu är det dags att återgå till tv´n.

Ha en fortsatt trevlig Påsk!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0