Oj redan torsdag

I dag är det skärtorsdag.

I går var det en ganska tuff dag, hade fruktansvärt ont i huvudet. Det sitter tyvärr fortfarande i.
Satt en stund uppe hos grannen och snackade igår innan jag insåg hur mycket klockan var. Då hoppade jag på moppen och åkte till affären och handlade middag och busskort till Terese.

Kom inte i säng förrän halv ett i natt, då hade Sami redan sovit en timme på soffan. Jag gick kvällsrundan med hunden så han slapp det för en gångs skull.

I dag har det inte hänt så speciellt mycket, Carro och jag har legat på soffan, Terese har börjat städa sitt rum fast hon fastnar vid datorn hela tiden.....haha.

Just nu är hon snäll och skjutsar sin syster på moppen till Stuvsta. Hon var lite rädd att hon inte skulle hitta hem igen.

I morgon ska vi på middag till mamma och pappa. Jag ska åka med morfar i färdtjänstbussen. Min bror hans fru och söta Oliver kommer också.

Vad som händer resten av påsken har jag ingen aning om, skulle tro att Sami kommer åka lite hoj i allafall.

 Mina älskade döttrar!!!!!


GLAD PÅSK  


Kommentarer
Postat av: susanne

Hoppas ni får en solig och trevlig påsk med massor av påskägg!

Själva skall vi bara ta det lugnt!

Kram Susanne

2009-04-09 @ 23:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0