Helgen är över

Det har varit en lång ledighet för min man. Nu är han i allafall tillbaka på jobbet och jag får ha mina egna rutiner.

Jag började få riktigt ont i halsen igår kväll och det gör ännu ondare nu. Har lite småont bakom ögonen och nyser, få se hur det utvecklar sig.

I går var vi i St Vika och fikade hos en jobbarkompis till Sami. Hon och hennes familj är supermysiga. Det var som vanligt (känns det som) jag som körde, det gick ju bra även igår.
Terese har sin "pappa" vecka nu så henne ser vi inte förrän på måndag. I och för sig så träffar jag henne på torsdag för jag ska följa med henne på ett skolmöte.

Carro är ju här, hon ska hem till sin polare i kväll.
Sami och jag ska ta hojen och åka till ett par kompisar, tjejen klotade med sin hoj förra veckan så han skulle kolla om det var nåt han kunde fixa när det gäller skadorna.

Jag har fixat en present till henne eftersom vi missade hennes födelsedagsfest, Sami var ju på bröllop i Finland då.

I dag har pappa varit och fått sin spruta igen så just nu mår han INTE bra, stackars älskade pappa.

Nu ska jag ta och duka för middagen är klar om några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0