Grillning och solfrossa

Oj oj oj vilket underbart väder det har varit idag. Nu är verkligen våren här.
Jag vaknade klockan 8.30 i morse, käkade frukost och drack mitt kaffe. Efter det så var det dags för hundens morgon runda.
Vid 10.30 vaknade min älskade man och klev upp pigg och utvilad.

Medans Sami krattade löv så hångde jag tvätt. Vi tog en sväng till sopstationen i Östberga och slängde massa skräp, nu kommer vi in i vårat förråd igen. Skönt.

Vi åkte förbi CityGross på vägen hem för att handla inför grill middagen, vi bjöd även Carros kompisar Andreas och Lars.

Vi grillade biffar, sparris och majskolvar till det hade jag gjort potatis klyftor i ugnen, beasås och chilismör.


Det var sååååå gott. Jag drack till och med en cider, det var inte igår.

Carro och Jag



Ett måste när det grillas!

Zita älskar att ligga ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0