Oj va kallt det var i morse

Jag gick upp strax före 7 i morse eftersom delar av min kära familj inte går upp när klockorna ringer. Det var helt omöjligt att somna om så jag gick upp istället.

Det var riktigt kallt idag, när klockan var lite över 7 så hade vi -0,4 grader. Terese gick till skolan idag, hon ville inte köra moppe när det var så kallt, så jag får väl hämta henne när hon slutar.

När pappa var på provtagningen i morse så fick grannarna hemma hos dom skrapa rutorna på sina bilar.

Nu sitter jag bara och väntar på att budfirman ska ringa och tala om att våra fönster är på väg. Jag blir ju inte direkt förvånad om dom inte kommer. Nu har ju fönsterföretaget strulat en hel del.

Snart ska jag sätta igång en tvättmaskin och sortera det som torkade färdigt i natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0