Nu är det återigen helg

I dag är det fredag igen. Jag får inte riktigt veckorna att räcka till, det går ju så fort. Undrar hur det hade gått om jag fortfarande jobbat.

I dag har jag städat halva köket och bardrummet. Den andra halvan tar jag nog efter jag har varit ute med hunden. Jag får så j..la ont om jag ska göra allt på en gång.

Terese skickade precis ett sms där hon skrev att hon kanske kommer hem och äter lunch.

Det blev ingen bilkörning i går, jag orkade inte. Det tar vi nog igen i kväll och under helgen. Jag frågade svärmor igår på msn om dom skulle vara ute vid husvagnen i helgen men det skulle dom inte, hennes sambo skulle jobba. Jag vill ju ha ett mål när jag ska köra så då får vi hitta på nåt annat ställe vi kan åka till.

Terese ska på återkopplingsläger med konfirmationen imorgon och hon kommer hem på söndag.

Carro vet jag inte riktigt vad hon ska göra, hon har förmodligen träning i helgen.

Nu ska hunden få en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0