Läkarbesöket avklarat

Jaha då är jag hemma igen då. Jag har eksem i hörselgångarna så jag fick droppar med kortisoni. Men hur lätt är det att droppa 2-3 droppar i varje öra, det är ju lite svårt att se. Men men det ger sig säkert.

Värken som jag har i fingrarna och knät är fibron, med andra ord inte mycket att göra.

Var förbi bilskolan och köpte teori och körhäftet.
Jag ska förmodligen köra ikväll, Carro ville bli hämtad från träningen 20.30, vi får se om det blir jag eller Sami som kör.

I morgon ska Terese till Tekniska museumet med klassen så det blir plättar som matsäck.


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Anette!

Inget roligt att ha eksem i öronen, har haft det ett par gånger och det slutade alltid med ett extra besök på hs där dom fick spola öronen för att få ut det där skiten örondropparna ger... Blir liksom alldeles kladdigt av dropparna och värkte så man visste inte vad man skulle ta vägen... Hoppas verkligen du slipper det... Här är det bra, håller på att rita för fullt på ikea sidorna för att få till vårt kök, jobbigt värre... Gäller verkligen att tänka efter innan man handlar... Ha det gott!

Kram Susanne

2008-09-22 @ 22:11:24
URL: http://www.seq60.se
Postat av: Sari

1000 kramar till dig för satt du e den du e

2008-09-23 @ 07:45:59
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0