Kall lördag

Nu märker man att det börjar bli höst, det var +5 grader i går kväll. Jag såg på vädret i morse att Eskilstuna hade haft -0,4 grader i natt, och det är ju inte så långt härifrån.

I går efter middagen var vi i allafall ute och körde. Den här gången åkte vi via Huddinge, Tullinge, Tumba, Alby och hem till familjen Tellström där vi drack kaffe och snackade lite skit.

Hemvägen blev det motorvägen och det gick ju bra det också.

I dag har vi inte gjort så mycket. Vi gick på en långpromenad med hunden, sen har vi kollat på fotboll och nu är det friidrott som gäller. Maten står på spisen så snart ska vi äta middag.

Efter maten ska jag basta med Sami, det är riktigt länge sedan jag gjorde det. Nu känner jag att det ska bli jätteskönt eftersom det är lite småkallt.

Inga barn är det hemma heller, Carro är ju hos sin pappa och Terese är på läger.

I dag blir det ingen bilkörning, jag orkar inte. Vi får se om det blir nåt i morgon.

 Snart ser det ut så här, det ska faktiskt bli ganska mysigt.

 Sen är det inte så långt kvar innan det blir sommar igen.


Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Anette!

Här är jag, fullt upp som vanligt... Jobbat, men i fredags gick jag hem, feber o halsont... Med feber har jag besökt Ikea i två dagar för att få tag i en soffa och idag för att planera köket med deras hjälp... Jobbigt när man inte mår bra...

Kram Susanne

2008-09-14 @ 21:47:35
URL: http://www.seq60.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0