Ingen bra reklam för Taxi Kurir.....

Vi bor ju som sagt ganska nära Mc Donalds och dit åker flera taxibolag och hämtar sin mat. Sen åker dom till våran parkering och äter sin mat var på dom öppnar sin dörr och slänger ut skräpet på marken. Det står ett 10 tal soptunnor ett par meter ifrån.

I går var det en förare från Taxi Kurir som intagit sin mat och passade på att städa sin bil, han slängde ut Mc Donalds skräp tillsammans med en halv kvittorulle, kvitton och förljesedlar. På dom stod alla uppgifter på föraren, smart kille.

Jag ringde i dag och pratade med en kille på kundtjänst där jag lämnade förarnr, dom skulle snacka med honom.

Annars har det varit en halvtråkig dag, lite ont i huvudet.

Vi var ute och körde igår, det blev en sväng runt Älvsjö.

Vi får se om vi ska köra nåt ikväll.
Terese är på sin praktik, jag vet inte om hon åker till Sami efter jobbet så hon får åka bil hem eller om hon åker kommunalt.

Carro är hos sin pappa, hon har träning ikväll sen kommer hon hem.

Nu ska jag ta en runda med hunden innan jag ska börja med maten.

I morgon ska pappa till SÖS och ta prover och på läkarbesök, på onsdag är det förhoppningsvis cellgifter igen om proverna är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0