Helgen är snart slut

Terese är just nu och städar med klassen i Hallunda, dom ska ju åka till Turkiet i maj 2009 med klassen. Dom kommer att vara bort en vecka. Terese har tjänat ihop väldigt mycket pengar på sitt konto så vi kommer inte att behöva lägga till något.

Carro är nog på träning tror jag, hon sov i allafall hos sin pappa.

Jag håller på att laga en jättegod gryta. Den ska stå och småputtra ett par timmar nu.

Vi fyra tiden i eftermiddag ska vi skjutsa mamma och pappa till båten eftersom dom ska på kryssning idag. Dom kommer få det så mysigt och mamma kommer garanterat att bubbla i hytten.

Nu ska nog hunden få gå en liten sväng, hon löper ju nu och är värre än vi tjejer. Hon piper och gnäller och vill ut hela tiden. I morse vid 7 tiden pep hon så Sami var tvungen att gå ut med henne. Jag hörde inget tack och lov.

Nu ska jag hoppa in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0