Fredag igen.......

Nu är det fredag igen.
I går var jag ute och körde med min pärla för första gången. Vi körde på en parkering i Kurvan. Bilen är fortfarande hel. Jag hade mått piss hela dagen så jag körde bara i ca 45 minuter. Det kändes ganska bra.

Nu sitter vi och funderar på om och vart vi ska köra i helgen någonstans.

I dag var Carro och tatuerade sig, det blev 3 st stjärnor i olika storlekar på underarmen. Jättesnyggt var det. Nu blev jag sugen på att göra min 5:e tatuering.

Innan middagen idag åkte Sami och jag till Slagsta och kollade på nya sängar. Helt underbart sköna var dom, det är ställbara sängar med massage och värme. Vi fick ett pris på 2 st 90 sängar med massage till båda och värme till en, jag hoppar över värmen. Brorsan var där idag och köpte sådana sängar till dom och eftersom han rekomenderade oss så får vi 5% rabatt var. Totalsumman blev ca 28.000, visst det är mycket pengar men jösses vilka underbara sängar. Vi har ju redan ställbara men nu är ju dom 9 år och börjar bli utslitna.

Snart kommer förmodligen våra nya fönster, jag börjar längta efter dom nu, har ingen större lust att städa här hemma förrän jag har fått mina nya fina fönster.

Nej nu ska jag plocka fram chips & godis och lägga mig på soffan och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0