Vart är snön?

Jaha då var det fredag igen, så fort som tiden går nu är det snart sommar igen......

I går kväll gick Sami och jag upp till grannarna, dom hade lite problem med elen.  Sami ska hjälpa dom i kväll igen.

Min pappa är just nu nere på jobbet och byter till vinterdäck på min bil. Han är så snäll min pappa. I och för sig så tror jag att det är Terese som gör däckbytet men pappa körde ner bilen.

I morgon ska vi till Rosersberg på Fannys kalas.

Min hals gör fortfarande riktigt ont.

Om ett par timmar sitter Carro på tåget till Gävle för det är ju träningsläger med gymnasterna i helgen.

Jag vet inte riktigt vad Terese ska göra ännu, antingen åker hon med oss på kalas eller så åker hon med sin pappa. Det bestämmer hon helt själv.

Nu ska jag fixa disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0