Sista fönstret är snart på plats

I dag fick jag sova lite längre än igår, skönt. Terese gick ut med hunden i morse också, hon följde med Carro till bussen. Snäll lillasyster!

Sami kom hem på lunchen i dag och åt med mig, han var ju tvungen att flytta på motorcykeln eftersom killarna skulle komma och sätta in Terese fönster.

Trevligt med lite sällskap. Tog sen en liten runda med hunden.
 
Båda tjejerna är på sin praktik i dag.

Jag ska åka iväg sen och köpa persienner till T's rum, det kanske kan bli lite jobbigt att sova annars.
Nu när allt är klart med fönstrena ska jag gör färdigt reklammations lappen, det är ju lite skador här och var från fabriken.


Skriver mer i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0