Ny vecka och soligt

Vilken underbar dag det har varit än så länge idag. Solen har varit framme hela dagen.
Promenaden med Zita var jätteskön.

Mitt på dagen åkte jag och tankade sen gick jag in i SKHLM, handlade lite på Eurostoore och såg även till att handla middag.

För en stund sedan kom Terese och hennes "chef" Stickan hit, dom hade varit på bilprovningen så T skulle visa vart hon bor. På torsdag ska S nämligen hämta henne.

Jag måste åka ner till centrum igen för en av ljuslyktorna jag köpte var trasiga.
Det är så fint nu i vårat kök och vardagsrum sen dom nya fönstrena och gardinerna är på plats.

I kväll kommer Carro hem.
Nu ska jag duka fram middagen. I dag blir det pasta carbonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0