Nu är det fredag igen

I går mådde jag inte speciellt bra, nu har jag haft flera dagar som har varit skit.
Just nu mår jag bra, hoppas att det fortsätter så.

Familjen är i skolan och på jobbet.

"Mina" fönsternissar" är här och sätter dit listerna på utsidan nu.
Terese tog moppen till skolan i dag så jag får leta igenom frysen och se vad det blir för middag idag.
Hon frågade faktiskt mig i morse om moppen och jag sa att det var ok att hon tog den.

I morgon ska morfar komma hit och äta, han är ju alltid hos mamma och pappa på lördagarna men i morgon ska dom ha annat främmande så då tar vi hit honom.

Han har börjat bli lite småvirrig, glömmer att ta sin medicin på kvällarna å tar dom på morgonen i stället. Det är ju inte bra. Men men han är ju ändå 92 år.

Brorsan ringde precis och frågade om vi skulle komma ut till dom nu i helgen, vi kanske åker dit på söndag. Vi ska ju gratta Jana som fyllde år i torsdags.

Nej nu ska jag inte göra någonting!

Hoppas alla får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vid 92 tycker jag att man får vara lite snurrig. Vilken krutgubbe!

2008-10-10 @ 13:17:32
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0