Nu är den här helgen över

Den här helgen har det mest varit familjemys. I går var ju min 92 åriga morfar här och åt. Han är så rolig, varje gång han äter här så säger han "det var gott det här" ungefär 5-10 gånger.

Sami satt och sov en stund (1 timme) i soffan under tiden kollade morfar och jag på fotboll på tv.

Efter kaffet skjutsade vi hem honom. Resten av kvällen kollade vi på tv och bara slappade.

I morse efter frukosten åkte jag, Sami, Terese och Zita till morfar och hämtade upp honom eftersom vi skulle åka till brorsan å hans familj.
Det var ju första gången som morfar var där, det är ju synd att han i stort sätt är blind för huset är verkligen fint. Lite avis är man ju, det skulle ju inte vara helt fel med ett fristående hus och större tomt.

Oliver (min brorsson) hade fullt upp med att leka med Terese och hunden, det är fart i den grabben han är helt underbar.



Vi åkte därifrån vid 14.30 eftersom Terese skulle på födelsedagsmiddag hos sin farmor, så vi "dumpade" henne där. Hon ringde strax efter och talade om att hennes pappa hade sagt fel tid, men det låste sig till slut.

Vi lämnade av morfar hemma hos honom och åkte vidare till grillen där vi köpte våran middag.

Tjejerna kom hem från middagen som hade varit trevlig. Carro fryser, snorar och hostar, hon skulle nog vara hemma från praktiken i morgon. Även Terese hostar och känner sig småsjuk, men hon ska till sin praktik, det vär ju veckans höjdpunkt.

Sami sitter och pluggar, han ska snart göra nåt prov via jobbet.

Slutligen vill jag passa på att GRATULERA ANNELIE TILL EN UNDERBART SÖT SON!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0