Min dator dog

I går dog min dator. Sami rensade hela sk..en och började om med installationer. Nu kan jag i allafall använda den men flera olika medlemssidor kommer jag inte in på för jag har glömt bort lösenordet. Mmmm smart att inte spara det.

I dag skulle jag ha åkt till en kompis som fyllde år i går men hon hade sorg för hennes kille hade åkt hem till sig. Lika bra de för jag har så ont i halsen.

På lördag ska vi åka till brorsan och gratta hans dotter som har fyllt 8 år. Det ska bli kul att träffa henne.
I dag blev Terese hemma från jobbet, när hon kom ner till stationen i Tullinge var alla tågen inställda för det var tydligen någon som hade hoppat.

Nu har hon tagit moppen till centrum för att köpa busskort och lunch.

Äntligen har dom nya beslagen kommit så någon gång i helgen ska Sami sätta dit dom så fönsterbrädorna kommer på plats.

Nu ska jag kolla igenom posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0