Laxpudding till middag

Först vill jag börja med att GRATULERA min man som återigen klarade provet som Behörig Ingenjör. Nu är det 5 år till det är dags igen.

Vad har hänt annars idag då?!.  Jo jag åkte och handlade på förmiddagen, sen vart det en promenad med hunden.

Vid 13 tiden hoppade jag på moppen och åkte till mamma och pappa, mamma skulle till våran frisör Jannika för klippning och slinger. Jag hade turen att få mitt hår klippt också, det behövdes verkligen eftersom jag inte har klippt mig sedan i april.

Eftersom vi alltid klipper oss hemma hos henne så får vi Jugoslaviskt kaffe, mmmm jättegott.

När jag kom hem så fixade jag middagen, i dag blev det laxpudding. Det komer jag att laga många gånger till otroligt gott var det.

Terese är nu på väg till träningen och Carro skulle på Andreas match, så hon kommer hem senare.

I morgon får pappa förhoppningsvis ytterligare en cellgiftbehandling.

Nu ska jag koppla av med lite tv tittande.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Laxpudding låter gott. Kan du maila receptet till mig?



/Ylva

2008-10-22 @ 11:14:43
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0