Fredag och nattvandring

Äntligen fredag igen, mannen är på jobbet och tjejerna är i skolan och på praktik.

I går kom min underbara pappa hit med vinterdäck till min bil. Skönt då slapp man den kostnaden.Han hade fått dom av sin chef.

Sami har så himla mycket att göra på jobbet så när han väl kommer hem så sitter han här och jobbar. Mmm kul.

I kväll ska jag nattvandra med några andra föräldrar från Terese klass. Vi ska knalla runt i Vårberg mellan 21-00. Kanske inte det roligaste sättet att tillbringa en fredag kväll.

Vad som händer i helgen har jag ingen aning om, förhoppningsvis ska vi köra lite, det är ju ett tag sedan.
I dag eller på måndag ska vi få det sista fönstret, det som ska vara i Terese rum.
Mockfjärd hade mage att skicka slutfakturan fast jobbet inte är klart ännu. Skulle inte tro att jag betalar det förrän allt är klart.

Jag har börjat fylla i reklamations pappret eftersom det är en hel del repat och fult.

Nej nu ska jag ut på en promenad med "lilla" hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0