Ensam hemma

Nu har jag ätit middag i min ensamhet som vanligt känns det som. Nu ljög jag lite hunden är ju hemma också. Sami är fortfarande i "skolan", Terese är på väg hem och Carro är på träning sen ska hon sova hos sin pappa.

Terese fönster har äntligen kommit nu men montören kan inte komma förrän i slutet på veckan. Tråkigt.

Jag fick åka till Terese skola på dagen i dag för att hämta 30 olika typer av salamikorvar som T har sålt. Det var 6 stora kartonger som jag lyckades få plats med på moppen. Nu är det riktigt fullt i kylen. Lilla fröken får börja nu i kväll att gå till grannarna med deras korvar.

Pengarna går ju till T's klasskassa, dom åker ju till Turkiet 30/5-09-6/6-09. Resan kostar 4.450:- totalt och T har redan 4800:- så hon har börjar jobba in fickpengarna nu. Jättebra.

I morgon ska jag nog följa med mamma till våran frisör (hon ska klippas och slingas) jag ska höra om hon kan klippa mig samtidigt. Jag har ju inte varit och klippt mig sen i april så det är ju verkligen dags nu.

På onsdag ska jag nog åka och hälsa på en kompis som precis har flyttat, måste ju kolla in den nya lägenheten.

Nu ska jag återgå till tv tittandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0