Bastu, lugn och ro

Vaknade av att svärmor var uppe och tassade i köket vid 9 tiden i morse. Jag var snäll och gick upp och ut med hunden.

Vi käkade frukost och hann fika innan Sami kom upp. Det blev visserligen lite mer fika för oss för att hålla mannen sällskap.

Gårdagen då, jodå middagen vart jättegod. Efter att svägerskan med barn åkt hem kollade vi på Stjärnor på Is, jag gillar det programmet. Man ser ju från vecka till vecka hur duktiga dom har blivit. Det var synd att Marie åkte ut hon har ju blivit riktigt bra.

I dag skjutsade vi i allafall ut svärmor till Sköndal där hon skulle på årsmöte, där passade Terese även på att överlämna en salami som hennes "Farbror" köpt.

På vägen hem åkte vi in i SKHLM för fröken skulle köpa högtalare till datan, jösses vad hon poppar där nere.

Sami och jag har precis bastat klart, det var riktigt skönt. Om en stund ska vi kolla på Mamma Mia.


Nu är det ju höstlov för tjejerna men jag tror att båda ska jobba lite ändå.


Grattis fasters älskling FANNY på 8 års dagen idag!
Vi ses på lördag.

Fanny 1 år

Fanny 7 år och faster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0