Äntligen

Nu är det bara Terese fönster som saknas. Alla andra fönster är på plats. Jag har putsat fönstrena och satt upp gardinerna igen. Vi måste åka till IKEA och köpa persienner i dag eller i morgon. Carro måste ha en ny gardinstång till sitt rum också.

I morse hade Terese varit ute med hunden när vi gick upp, jag skjutsade henne till skolan eftersom jag skulle handla.

Passade på att göra den goda bulgursalladen som Carro ville ha. Mitt på dagen gick Sussi och jag på en promenad med hunden.

Nu på eftermiddagen har det varit värsta kriget på gården, ojojoj vad vissa av grannarna skrek. En av dom fick t.o.m en liten knuff.
I bland kan man tro att det är ett dagis här men det är ju bara en som tror att han är områdespolis.

Nu sitter jag och väntar på att Sami ska komma hem från jobbet och Terese från skolan.

Hoppas alla får en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Sari

önskar dig o de dina en underbar helg...........kram

2008-10-04 @ 09:07:06
URL: http://pontusnershed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0