Rubriktorka.............

På förmiddagen i dag åkte jag till apoteket och hämtade ut mina nya värktabletter, sen hem och gick en promenad med hunden.
Carro kom hem ganska tidigt för hon hade varit hos hennes pappas kusin som är kiropraktor. Hos henne blev hon knäckt och masserad, mmmm låter riktigt skönt.

Pratade med mamma för en stund sedan, morfar har varit uppe och gått med rullator i dag. Han hade fått hjälp att duscha och raka sig. Maten som serverades hade han med god aptit ätit upp.
Morfar har fått lunginflammation men det hör ju nästan till, han får antibiotica(stavning?) nu.

Han frågade efter Sami........ lite konstigt eftersom han aldrig annars kommer ihåg vad han heter. Jag vet inte om jag ska bli sotis eller inte men min man ligger på plus både hos mina föräldrar och min morfar.


I går var jag ute och körde med Samis bil en Subaru, det är ju automatlåda med jösses va kul det var. Jag ska försöka lura Sami så jag får köra den i kväll igen.

Nu ska jag fortsätta med maten så Carro får i sig något innan hon ska iväg på hockey.


Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 18:17:59
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0