Pappa är inlagd på HS

I dag blev även pappa inlagd på HS. Han var ju på provtagning på SÖS i dag och vid läkarbesöket så frågade läkaren hur det var med yrseln. Det snurrar ju riktigt bra i huvudet på pappa ganska ofta. Läkaren skrev en remiss till akuten på HS eftersom SÖS hade fullt.
Pappa blir tydligen kvar över natten i alla fall för olika undersökningar. Med andra ord blir det ingen cellgiftbehandling i morgon.

Så nu har jag både morfar och pappa på HS, kul eller inte.

Jag har mått riktigt dåligt i dag, ont i huvudet och mår lite småilla, jag vet ju anledningen och det går över snart.

Ska vi prata om vädret nu........ ja det är ju inte det roligaste direkt. Hund promenaden var ju ingen höjdare det var regn, snö och storm. Har verkligen ingen lust att gå utanför dörren igen.

Sami får handla när han åker hem, jag har ingen lust.

Nu ska jag kolla igenom frysen, det kanske finns något som kan slängas ihop till middagen.

Lite uppdateringar:

Pappa blev inte inlagd, proverna var bra. Det som kunde vara orsaken är all stress runt omkring cancern och att morfar är sjuk.

Cellgiftbehandlingen i morgon hoppas över så pappa fick vila lite.
Skönt att han får åka hem.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Stress kan göra konstiga saker med människor. Han får lägga sig under ett täcke och kolla på en film och bara slappa.

2008-11-18 @ 20:03:35
URL: http://wingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0