Nu är det snart helg igen

Onsdag igen då. Jag tog moppen på förmiddagen i dag och körde till Skärholmen för att handla. Lite småslirigt var det, nu är det ju så mycket grus på vägarna. Men allt gick bra, jag och maten kom hem helskinnad.

I dag har Carro varit och hälsat på morfar på sjukhuset, han hade tagit henne i hand och sagt födelsedag. Det är ju Terese som fyller år snart (på måndag) han har ju alltid blandat ihop mina tjejers födelsedagar.

Carro som inte ville åka till sjukhuset alls från början gjorde det helt själv i dag, jag är STOLT över dig med.

Annars har det väl inte hänt så mycket här i dag.
Terese fick sluta tidigare idag för deras lärare var sjuk. Lilla fröken låter inte så pigg heller, hennes hosta är ju inte att leka med.

I helgen ska jag försöka baka lite så det finns fikabröd på måndag när min "bebis" fyller 16 år. Usch jag tycker inte det var så länge sedan jag satt på sjukhuset och höll en liten "skit" som bara vägde 995 gr och var 38 cm lång.  Nu 16 år senare är hon längre en sin 18 åriga syster. På vikt sidan leder Carro fortfarande men det kanske ändras någon gång

Snart ska jag börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0