Morfar flyttar hem i morgon....

Mamma ringde för en stund sedan och lämnade uppdateringar om morfar och kärringen som är biståndsbedömmare.

Morfar har slutat äta, han fikade med mamma och pappa i går vid 13 tiden. Efter det har han inte ätit, ingen middag igår och varken frukost eller lunch i dag. Han sa till mamma att han inte skulle äta middag heller.

Förmodligen fattar så pass mycket av det som händer att han har gett upp nu.

Det ska ju vara ett uppföljningsmöte om morfar på torsdag nästa vecka och när mamma sa till kärringen bistånd att morfar har slutat äta så svarar hon: Ja men då kanske han inte lever på torsdag så då behöver vi inte ha något möte!

Hur jävla dum i huvudet får man vara........

Idioten tyckte även att mamma kunde åka till morfar varje gång han får besök för att låsa upp dörren eftersom han inte fixar det, annars kunde hon göra massa kopior på hans dörrnyckel och ge till hans bekanta. Hon sa så mycket korkade saker.

Just nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.


Nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas att min huvudvärk försvinner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0