Mitt i veckan

Oj vad snö vi har fått nu, synd bara att det ska töa bort.

Nu har i alla fall biståndsbedömmaren bestämt att morfar ska flytta hem till sin lägenhet i morgon. Mamma är så arg att hon skulle kunna gå upp i atomer.
Undrar bara hur många dagar det fungerar för morfar att klara sig själv.......

I går va Terese hemma från skolan för hon har sån fruktansvärd hosta, i dag har dom idrottsdag i Sätra hallen. Hon gick dit i morse men ska bara kolla på.

Jag fick hoppa över styrelsemötet i går för jag fick migrän. Jag sitteer nu och väntar på att läkaren ska förnya mitt recept.

Om en stund ska jag ut i snön med hunden. Sen ska jag försöka ta mig till affären för nu börjar det bli tomt i kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0