Mitt i veckan

I dag gick jag upp strax efter 6 eftersom  min älskade man inte kliver upp när klockan ringer. Terese har lite svårt för det också.
Carro är duktig som kliver upp ordentligt i alla fall.

Jag åkte i väg till centrum och handlade ganska tidigt i dag så nu är det avklarat.  Hunden är rastad och klar.

Mamma och pappa åker som vanligt upp till morfar, dom skulle ringa och rapportera när dom kommer hem.

Middagen i dag blir pannbiff, stekt lök, potatis och gräddsås. Jag blandar i en påse(pulver) fransk löksoppa i köttfärsen, det blir jättegott.

Efter skolan i dag ska Terese till kyrkan och sen på träning tror jag. Carro har nog också träning i kväll.

Nu är jag nästan klar i tvättstugan, jag skulle vilja göra om där inne. Ta bort torkskåpet och sätta upp nya hyllor och en bänkskiva.

Nu ska jag lägga mig på soffa och försöka sova en stund. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0