Mitt i veckan

Nu har det redan blivit onsdag. Veckorna går ju så fort.
På förmiddagen åkte jag först och tankade sen till affären och handlade. Efter det åkte jag förbi till Terese skola för att lämna lite grejer som hon behövde.

Jag passade även på att åka till SKHLM för att besöka banken. Min data krachade ju förra veckan och då försvann mina inloggnings uppgifter till internetbanken, så jag fixade nya så nu kan jag hålla koll på mitt konto igen.

I dag är pappa på SÖS för ytterliggare en cellgiftbehandling.
Än så länge har jag inte hört något nytt om morfar.

Om en stund kommer tydligen 2 kompisar till Carro hit, dom ska visst spela RockBand.

Terese kommer hem sent i dag för hon ska till kyrkan direkt efter skolan sen har hon innebandytäning.

Nu ska jag inte göra någonting bara vara en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0