Lördag med allt vad det innebär.....

Skönt med lite sovmorgon, vi gick upp vid 10 och käkade frukost.

Sami ska snart åka en tur med motorcykeln, han och Robban ska leta efter lite grusvägar.

Jag ska försöka städa lite snart. Carro ska snart duscha hunden, det behövs verkligen.
Terese ska iväg på en innebandy match, men hennes pappa har inte kommit och hämtat henne ännu.

Lite senare i dag ska Sami förmodligen hjälpa grannarna med elen.

Jag har 2 pkt saffran i min plånbok så det kanske blir så att jag bakar lite om andan faller på.

Slutligen vill jag gratulera Andreas till NOLLAN och vinsten med 13-0. Du är bäst!!!

Senare samma dag!

Tjejernas pappa har varit här och fikat, trevligt trevligt.

Sami är fortfarande ute och kör, han lär väl komma snart eftersom det börjar bli skapligt mörkt ute.
Carro och jag håller på att baka saffransbullar, snart ska dom in i ugnen.

Nu är det pensling av bullarna som gäller.

Hoppas alla får en underbar lördag.

Kommentarer
Postat av: sari

saffran....mums.....då tror jag det blir lussebullar:o))???Det är sååååå gott.Jag blandar alltid i keso i mina och istället för socker så VIT sirap....Då blir dem fluffiga o helt underbara;o)

Kram och tack för alla dina goa inlägg hos oss och att du tittar till oss då och då:o)))

2008-11-15 @ 11:41:49
URL: http://pontusnershed.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tackar tackar. Men när kommer du med pompoms som du lovat???

2008-11-16 @ 19:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0