I dag ska det bakas

Nu har Terese och jag precis kommit hem från affären med två fulla "dramaten". Om en stund ska jag sätta igång och baka.
Brorsan med familj kommer ju hit på söndag och grattar Terese, eventuellt kommer mamma och pappa då också annars kommer dom på måndag.

Carro beställde pepparkaksdeg så jag köpte en varsin deg åt tjejerna. Jag vet inte om dom tänker baka eller äta den.

Jag ska i alla fall baka mer saffrans bullar, rågbröd och  2 st Apelsin och pepparkaks cheesecake.

Snart ska vårdplaneringsmötet om morfar vara, så mamma lär ju ringa om ett par timmar.

Carro är på väg hem, hon har varit och tränat.

Förhoppningsvis ska Terese städa sitt rum i dag så man vågar släppa in folk här.
Jag ska kolla igenom tidningen innan jag börjar med bakningen.

Hoppas alla får en underbar helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0