Hela dagen hos morfar

I dag har jag tillbringat nästan hela dagen hos morfar. Jag tog moppen dit vid 11.30. En stund senare kom mamma och pappa.

Mamma drog med mig till affären på en gång för det var lite som behövdes till morfars kyl.
När vi kom tillbaka hade brorsan och Oliver kommit.

Morfars sköterska var där när jag kom och hon berättade följande:

När hon kom på morgonen för att ge honom frukost så satt han i fåtöljen med kläderna på sig!!!!!!!!!!
Hon satte honom i fåtöljen när han ätit frukost, när hon kom tillbaka en stund senare så låg han i sängen.
När hon kom för att ge honom lunch då satt han på toaletten.

Han är rolig han min morfar. Han kan ju fortfarande inte prata så mycket och man ser ju på honom att han blir förbannad när det inte funkar.

Jag var kvar till personalen kom för middagsmaten, då åt han jättebra.

Jag åker nog dit en stund i morgon igen. Sami ska till en granne och fixa elen till hans bastu sen ska vi till Tullinge och gratulera Andreas som fyller år.

Nu ska jag bara slappa i soffan och kolla på Stjärnor på is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0