Varm eftermiddag

I dag har det inte hänt så himla mycket. Åkte till centrum och köpte busskort och tidningen.

Tog en lite längre promenad med hunden idag i mina nya skor som givetvis gjorde så jag fick en blåsa på hälen.
Jag får skavsår av alla skor, det är nästan så att jag får skavsår om jag skulle ha träskor på mig.

Efter hundrundan la jag mig i solsängen ett par timmar men det var helt vindstilla ute så det gick inte att ligga kvar.
Jag vet man ska inte klaga på värmen men det behöver ju inte bli 25 grader på en gång.

Hämtade som vanligt Terese i skolan och nu känns det som jag ska hålla mig inne. Jag ska bara plocka in tvätten som har torkat ute.

Carro ringde precis, hon hade varit och hälsat på sin farmor på hennes jobb.

Nu har Terese börjat med maten, hon är duktig hon eller så är hon hungrig.



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för en sån fin kommentar!
Hoppas ni har en bra torsdagkväll!

2008-05-08 @ 18:47:27
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0