Underbar lördag..............

Jag vaknade vid 8.30 imorse, då hade Terese redan varit ute med hunden. Jag åt frukost och fikade.

Tjejernas pappa kom och hämtade Terese eftersom dom två skulle ut till landet över helgen.

Sami och jag bestämde oss för att åka motorcykel han är ju handledare till "Rosen" som ska ta hojkort. Vi åkte till Rullebo i Sköndal där min svärmor har sin husvagn. Hon hade sina barnbarn där så vi tog med oss Hanna´s födelsedags present, vi hade köpt en klänning till henne som hon blev jätteglad för och fin i.

Efter fikat var det dags att åka och dumpa "Rosen" hemma hos henne. Vi åkte vidare till AVA MC och kollade lite.
När vi kom hem så var inte Carro hemma och vi hade inte tagit med oss några nycklar så det blev till att åka till mamma och pappa och hämta extranycklarna.

Vi åkte ytterligare en sväng för att kolla om Sami´s chef var hemma men där gick bet så då vi åkte hem. Vi kom hem samtidigt som Carro och Zita. Dom hade ju varit med  Erika och hennes hund Nissan  vid Gömmaren och fikat och badat. Nej tjejerna hade inte badat men det hade däremot hundarna gjort.

Carro talade även om att hon och Zita kanske ska på semester med Erika och hennes familj i 1 hel månad. Dom har sommarstället någonstans 6 timmars bilresa norrut.

Jag får lite ångest av att vara utan Zita i en månad, fatta det är lång tid. Carro tyckte att vi kunde komma upp och hälsa på dom en helg. Vi har ju planer på att åka upp till Jämtland och hälsa på Marina med familj. Åker vi inte dit kommer hon bli "sur" på oss.

Hoppas bara att Sami har semester någon av dom veckorna Carro kommer att vara borta.

Vilken underbar middag vi hade i dag ute på tomten, vi grillade laxspett och drack vin alla 3. Det var länge sen en middag var så trevlig, god och varade så länge. Förut kunde ju inte ungarna komma från bordet fort nog.

Terese ringde från landet för en stund sedan, hon hade jätteskönt där ute och hade kul med sin pappa. Jättekul, hon behöver vara själv med honom, och det är ju jättefint och mysigt där.

I morgon ska Sami och jag förmodligen åka och provköra lite olika motorcyklar.

Nu ska jag kolla på finalen i Körslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0