Tisdag morgon

Tisdag igen då. Skjutsade precis Terese till skolan. Gud vad skönt att det snart är sommarlov, fast i och för sig så går jag ju upp samtidigt som Sami varje dag och fikar med honom. Jag är så snäll för jag vet att han skulle inte göra det om jag jobbade.

Nu på morgonen har pappa varit och tagit prover inför cellgiftbehandlingen i morgon. I eftermiddag får dom svar om proverna är bra eller inte.

Jag ska på styrelsemöte i kväll.

Eventuellt ska Sami åka och handla med en granne i kväll så hans badrum/bastu blir klar nån gång.

Terese  har träning i Västertorp i kväll det är sista träningen innan sommaren. På torsdag har dom avslutning med pris och diplom utdelning.

På torsdag ska vi åka och handla virket till altanen.

Nu ska jag ta och hänga lite tvätt ute i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0