Söndag kväll!

Ytterligare en solig underbar söndag!

Carro tog med sig Zita hem till Erika, dom var där hela dagen kom hem straxt efter åtta.

Sami och jag satte på oss MC-kläderna och åkte till Haninge från provkörning. Han fick som han ville, vi körde en Yamaha 660 XT. Utseende mässigt är det inte min typ av mc men jösses jag satt som en prinsessa där bak.

Under provturen gick vi upp på bakdäcket, då blev Sami glatt överraskad.  Nu är det i allafall bestämt att vi ska sälja Ducatin och köpa Yamahan.

Efter provturen åkte vi till Rullebo och fikade i dag igen. När vi var där fick jag sms av Carro som undrade om vi skulle komma förbi till Erika och hälsa på hennes mamma. Det gjorde vi och hon undrade om vi klarade oss utan Carro och Zita en hel månad i sommar. Det kommer självklart bli jättejobbigt och tomt här hemma speciellt när man är van att ha hunden här hela tiden, men å andra sidan så kommer både Carro och Zita ha de helt underbart uppe i norrland.

När vi kom hem åkte vi över till mamma och pappa å lämnade tillbaka våra nycklar och en pajform som mamma skulle låna, hon kommer att bjuda på paj när pappa fyller 65 år på torsdag.

Carro hade filmat Zita när hon lekte med Erikas katt Knubbis, dom var ju så söta. Knubbis tyckte det var jättekul att leka med Zitas svans.

Terese hade haft det jätteskönt ute på landet med sin pappa. Det är ju så fint därute.

Hoppas alla har haft en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh jag håller med.. Älskar min epilator alltså! :D

Härlig blogg du har, här kommer jag absolut titta in igen! kramar

2008-05-12 @ 09:19:25
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0